جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور منطقه است

19:25 - 05 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۰۲۷۰
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به امنیت بالای موجود در کشور تصریح کرد: علی رغم تحریم ها و درنده خویی های دشمنان در طول 37 سال بعد از انقلاب امروز ایران اسلامی امن ترین کشور منطقه است.
جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور منطقه استبه گزارش خبرنگار حقوق قضا ، جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران امروز (چهارشنبه) طی سخنانی در جمع مردم شهر ساری با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی اظهار کرد: رقابت های انتخاباتی در همه نظامهای سیاسی مورد توجه است، اما این رقابت ها باید توام با اخلاق باشد و کاندیدای انتخاباتی در نظام جمهوری اسلامی نباید با تهمت زدن و بی اخلاقی رقبای خود را از صحنه حذف کنند.

وی با بیان اینکه کسانی که فکر می کنند با اتهام زنی به دیگران می توانند برای خود رای جمع کنند، کاملا در اشتباه هستند گفت: خروجی رقابت های انتخاباتی باید به وحدت بیانجامد و نباید رقابت های انتخاباتی به منازعات تبدیل شود چرا این کار ما را تضعیف خواهد کرد.

دادستان تهران با اشاره به امنیت بالای موجود در کشور تصریح کرد: علی رغم تحریم ها و درنده خویی های دشمنان در طول 37 سال بعد از انقلاب امروز ایران اسلامی امن ترین کشور منطقه است.

جعفری دولت آبادی با بیان اینکه اتفاقاتی که در گوشه و کنار کشور رخ می دهد به معنای نا امنی نیست، اظهار کرد: فضای امنی امروز در کشور وجود دارد موجب شده است مردم با آرامش زندگی کنند و آماده مشارکت در انتخابات باشند.

وی با بیان اینکه در امر سلامت انتخابات مسئولان حق الناس را رعایت خواهند کرد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان امن ترین کشور منطقه آماده است الگوی خود را به سایر کشورها عرضه کند.

دادستان تهران با بیان اینکه مردم در انتخابات باید به افرادی رای دهند که وفادار به نظام اسلامی و در خط انقلاب و پیرو رهبری باشند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی به رهبری معظم و با درایت خود افتخار می کند و کسانی که در راه ایشان حرکت می کنند بهترین افراد برای انتخاب شدن هستند و ما باید به افرادی رای دهیم که حامی رهبری باشند.

جعفری دولت آبادی با بیان اینکه مردم مازندران قطعا در انتخابات مجلس خبرگان  به افرادی رای خواهند داد که آینده نظام جمهوری اسلامی را تضمین کنند خاطرنشان کرد: آیت الله آملی لاریجانی به عنوان رئیس قوه قضاییه در علم و اجتهاد و دقت نظر سرآمد روزگار خود هستند و یکی از مردان بزرگی در فتنه 88 در برابر دشمنان و فتنه گران ایستاد و از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه حمایت کرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *