جدیدترین موبایل سونی رونمایی شد + تصویر

20:20 - 05 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۰۱۱۹
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
شرکت سونی هم در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل از گوشی های جدید خود رونمایی کرد. این گوشی ها از سری Xperia هستند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، Xperia XA یکی از این گوشی هاست که دارای پردازنده MediaTek MT6755 ، دو گیگابایت رم، نمایشگر 5 اینچی با دقت 720 پیکسل، دوربین های 13 و 8 مگاپیکسلی در پشت و جلوی گوشی، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2300 میلی آمپری است. در واقع این گوشی یک گوشی متوسط رو به بالا محسوب می شود.

 
گوشی یاد شده در دو مدل یک و دو سیم کارته عرضه شده و مجهز به سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow خواهد بود که آخرین نسخه از آندروید محسوب می شود.


گوشی دیگر از این مجموعه گوشی X است که یک گوشی پیشرفته تر نسبت به مدل قبلی محسوب می شود. پردازنده Snapdragon 650، سه گیگابایت رم، نمایشگر 5 اینچی با دقت 1080، 32 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 2620 میلی آمپری و دو دوربین قدرتمند 23 و 13 مگاپیکسلی در پشت و جلوی گوشی از جمله توانمندی های آن محسوب می شود. دوربین جلوی این گوشی دارای ایزوی 6400 است که در نوع خود منحصر به فرد محسوب شده و عکاسی در تاریکی شدید را ممکن می کند. قرار است این گوشی ها در تابستان سال 2016 روانه بازار شوند و قیمت آنها هم در همان زمان اعلام می شود.


جدیدترین موبایل سونی رونمایی شد + تصویر


/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *