برخورد جدی و قاطع دستگاه قضا با كلیه متخلفان انتخاباتی

8:59 - 03 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۸۷۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
سیاوش پور با بیان اینكه دستگاه قضایی در مقوله پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی جلسات متعددی را از ابتدای سال تشكیل داده است، گفت: دستگاه قضایی با كلیه متخلفان در عرصه انتخابات پیش رو برخورد جدی و قاطع می‌کند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان گیلان، دوره آموزشی بررسی مسائل اجرای قانون آیین دادرسی كیفری با حضور جمعی از روسا، دادستان ها و مدیران دفاتر كیفری 1 و 2 دادگستری استان با حضور رئیس كل دادگستری گیلان برگزار شد.

سیاوش پور رئیس كل دادگستری استان گیلان در این جلسه اجرای احكام را نتیجه و حاصل فرآیند كامل دادرسی و قضاوت عنوان كرد و گفت: با اجرای درست و متقن آرای قضایی امنیت و عدالتخواهی در جامعه رشد و نمو بیشتری خواهد داشت.

این مقام ارشد قضایی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران در سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود سهیم هستند و در تمامی برهه ها با مشاركت جدی خود در انتخابات، پایبندی خود به نظام اسلامی را اعلام کرده‌اند.

رئیس كل دادگستری استان گیلان با بیان اینكه دستگاه قضایی در مقوله پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی جلسات متعددی را از ابتدای سال تشكیل داده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با كلیه متخلفین در عرصه انتخابات پیش رو  برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.

وی  همچنین بر اهمیت پیش از پیش نقش اجرای احكام تاكید كرد و بیان داشت: با اجرای درست احكام، مردم به  حقوق مسلم خود دست می یابند.

سیاوش پور از قضات و كاركنان اجرای احكام كیفری و حقوقی خواست تا با یك كار منسجم و فشرده، در راستای بروزرسانی اجرای احكام گام بردارند و از هرگونه اعمال نظر سلیقه ای اجتناب کنند.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *