تعقیب قضایی شکارچی رجزخوان در بوشهر + فیلم

11:13 - 02 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۸۳۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
دادستان بوشهر از تعقیب قضایی شکارچی رجزخوان در دشتستان خبر داد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل شده و در شعبه بازپرسی دادسرا در حال رسیدگی است.
علی حسن پور در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی دررابطه با کلیپ منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر رجزخوانی یک شکارچی برای محیط زیست استان بوشهر اظهارکرد: دراین رابطه پرونده تشکیل شده و در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب دشتستان در حال رسیدگی است.

تعقیب قضایی شکارچی رجزخوان در بوشهر + عکس

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید

داستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر درادامه افزود: این فرد به طور ناشناس در حوزه دشستان به نحوی اسلحه را روی دو حیوان کوهی نشانه گرفته و در اظهاراتش به تهدید نسبت به انجام غیرقانونی اعمالش مبنی بر از بین بردن حیوانات کوهی و محیط زیست منطقه کرده است.

حسن پور همچنین گفت:  در این رابطه پرونده تشکیل شده است و در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب دشتستان در حال رسیدگی است.

وی افزود: دستورات لازم توسط بازپرس مربوطه به مراجع انتظامی از جمله  پلیس فتا جهت شناسایی عامل و عاملین این اقدام غیرقانونی  و تهیه کننده این کلیپ در فضای مجازی داده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر ادامه داد: اظهارات این فرد خطاب به رئیس محیط زیست بخش بوشکان شهرستان دشستان از توابع بوشهر است که شکار 90 بزکوهی منطبق با واقعیت نیست . در تصاویر منتشر شده فقط  دو بزکوهی به صورت غیرمجاز به نمایش گذاشته شده است .

حسن پور اظهارکرد: این فرد با رجزخوانی محیط زیست منطقه را تهدید کرده  که به اقدامات غیرقانونی خود ادامه می دهد برهمین اساس با توجه به اعلام محیط زیست منطقه پرونده تشکیل شده است.
 
وی افزود: تهیه کننده کلیپ به توهین به ماموران دولت و هم شکار غیرمجاز متهم است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *