۴۲۵ کشته براثر حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی

20:48 - 26 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۵۸۶۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲۵ نفر براثر حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
۴۲۵ کشته براثر حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی
 به گزارش خبرنگار جامعه ،به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ ایرج کهریزی بااشاره به‌حوادث رانندگی در استان مرکزی اظهار داشت: حوادث رانندگی درون و برون شهری در این استان، سه کشته و دو مجروح برجا گذاشت که عامل تصادف بی‌دقتی راننده کامیون ایسوز گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه براثر برخورد کامیون ایسوزو با یک دستگاه تریلر در محور ساوه- تهران به وقوع پیوست که در این حادثه راننده کامیون ایسوزو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف در دم جان باخت.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی تصریح کرد: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده کامیون ایسوزو عنوان شد.

سرهنگ کهریزی بیان داشت: در سانحه دیگر نیز یک دستگاه خودروی پژو 206 با خودروی پراید در محور قدیم ساوه - تهران برخورد کرد که راننده خودروی پراید به علت شدت جراحات وارد شده جان خودرا ازدست داد.

وی ادامه داد: علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه انحراف به چپ خودروی پژو بی‌دقتی و عدم رعایت راننده از مقررات عنوان شده است.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی خاطرنشان کرد: حادثه رانندگی دیگری در محور خمین-دلیجان بین یک دستگاه خودروی پیکان و یک دستگاه موتورسیکلت به وقوع پیوست که در این سانحه راکب موتور سیکلت پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ کهریزی بااشاره به رعایت مقررات رانندگی گفت: رانندگان باید رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و در محورهای ارتباطی با احتیاط برانند.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 425 نفر براثر حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *