همدلی و همزبانی دولت و ملت در سال 94 به بهترین شکل ممکن محقق شد

11:29 - 06 فروردين 1395
کد خبر: ۱۳۵۷۷۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در سال 94 مردم و نهادهای اجرایی با اقدامات شایسته و به جایی که انجام دادند در تحقق شعار سال یعنی همدلی و همزبانی دولت و ملت نقش پررنگی را ایفا کردند.
همدلی و همزبانی دولت و ملت در سال 94 به بهترین شکل ممکن محقق شدحمیدرضا طباطبایی نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری میزان درباره تحقق شعار سال 94 از سوی نهادهای مختلف اظهار کرد: در سال 94 مردم و نهادهای اجرایی با اقدامات شایسته و به جایی که انجام دادند در تحقق شعار سال یعنی همدلی و همزبانی دولت و ملت نقش پررنگی را ایفا کردند.

وی افزود: همراهی مردم با دولت در بحث برجام و مذاکرات هسته‌ای یکی از وجوه متمایز کننده تحقق شعار سال 94 بود که این موضوع قابل تقدیر است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: حضور پررنگ مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس، 22 بهمن و پای صندوق های رای ثابت کرد که مسئولان همدوش مردم در راستای پیشرفت کشور تمامی اقدامات لازم را برای اعتلا و پیشرفت کشور انجام می‌دهند.

طباطبایی با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در سال 94 رخ داد اظهار کرد: خوشبختانه دولت ،مجلس و سایر نهادها در سال 94 برای هم صدا کردن مردم با خود اقدامات مناسبی را انجام دادند و این سبب شد که ملت نسبت به مسئولان رویکرد خوبی را اتخاذ کند.

وی تاکید کرد: البته انتظار می‌رود در سال 95 با توجه به همراهی مردم با مسئولان در تمامی صحنه‌ها دستگاه‌های اجرایی کشورمان نیز در جهت حل مشکلات و مطالبات طیف‌های مختلف مردم اقدامات به جا و شایسته‌ای را انجام دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *