امیدواریم انتخابات 7 اسفند دوستان را شادمان و دشمنان را مایوس کند

11:55 - 26 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۵۵۸۸
داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان گفت: همه کسانی که مورد تایید شورای نگهیان قرار گرفتند از شایستگی های لازم برخوردارند اما همگان قدرت انتخاب دارند و باید بهترین ها را انتخاب کنند.
امیدواریم انتخابات 7 اسفند دوستان را شادمان و دشمنان را مایوس کندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در برنامه تبلیغاتی خود در شبکه تهران گفت: امام راحل با شجاعت، فقاهت، عظمت و ولایتی که داشتند فصل جدیدی در تاریخ ملت ما، جهان اسلام و جهان بشریت گشودند.

وی با بیان اینکه دهه فجر سال جاری تجلی اراده ملت ما نسبت به امام راحل بود گفت: اکنون ملت ما در آستانه امتحان بزرگ دیگری قرار دارد.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: هفتم اسفند سال جاری دو انتخابات بسیار سرنوشت ساز داریم؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسایل قانونگذاری و اجرایی کشور بسیار مهم است و مهمتر از آن مجلس خبرگان رهبری است که مردم برای پنجمین دوره انتخابات آن آماده می شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم امتحان هفتم اسفند ماه، برگ زرین و حماسه دیگری در دفتر پرافتخار ملت ما باشد که دوستان را شادمان کرده و دشمنان را بار دیگر مایوس کند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه یکی از برکات امام راحل، موضوع ولی فقیه و مجلس خبرگان بود گفت: خبرگان رهبری پشتوانه ولایت فقیه هستند.

وی با بیان اینکه حساس ترین کارها در نظام جمهوری اسلامی بر عهده ولی فقیه است و خبرگان زمینه ساز و بستر ساز این مقام هستند اظهار داشت: مجلس خبرگان اول پس از ارتحال امام (ره) کار بزرگی انجام دادند و بهترین، شایسته ترین و لایق ترین فرد را به عنوان رهبر جامعه اسلامی برگزیدند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه امروز شاهد خدمات و برکات فراوان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم گفت: امیدواریم سایه ایشان همواره بر سر ملت ما بماند اما اگر روزی روزگاری اتفاقی پیش بیاید، مجلس خبرگان حتما باید آمادگی صد در صدی و لازم را برای تعیین ولی فقیه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم شریف ایران در این امتحان بزرگ باید شایسته ترین ها و علمای مورد اطمینان را انتخاب کنند تاکید کرد: همه کسانی که مورد تایید شورای نگهیان قرار گرفتند از شایستگی های لازم برخوردارند اما همگان قدرت انتخاب دارند و باید بهترین ها را انتخاب کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *