در انتخابات، اصل بر شرکت و انتخاب مردم است

18:00 - 25 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۵۱۲۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: در انتخابات، اصل بر شرکت و انتخاب مردم است و حواشی باید حذف شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدکاظم بهرامی در جمع کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر افزود: حاشیه‌سازی برای انتخابات گناه است و گناه انسان را از خیلی چیزها محروم می‌کند؛ چنانکه در روایت داریم هر گرفتاری که برای انسان پیش می‌آید به‌واسطه گناهی است که مرتکب شده است.

 وی تأکید کرد: کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در انتخابات موضع‌گیری جناحی نداشته باشند و اگر پرونده‌ای هم در این رابطه تشکیل شد بدون جانب‌داری رسیدگی نمایند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرامی زندگی در زیر سایه ولایت و پرچم جمهوری اسلامی را یک نعمت الهی دانست و افزود: در زمان طاغوت یک مأمور ساده آمریکایی به شاه دستور می‌داد که چه‌کاری انجام دهد ولی امروز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سربازان آمریکایی را در آب‌های ایران دستگیر و آمریکایی‌ها برای آزادی‌شان التماس می‌کنند.

وی افزود: این‌ها نعمت‌های بزرگی است که خداوند به ما داده و باید حافظ آن باشیم؛ همان‌طور که خداوند در قرآن می‌فرماید که هر وقت نعمتی را به قومی داد آن را نمی‌گیرد مگر اینکه خودشان آن نعمت را تغییر بدهند.

حجت‌الاسلام بهرامی در ادامه گفت: کارکنان سازمان قضایی بایستی شاخصه‌هایی از قبیل خوش‌رویی، خوش‌خلقی و انجام دقیق و سریع کار را ملاک عمل قرار دهند که الحمدالله چنین است.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *