"کارشناس هندی": انقلاب اسلامی بهترین الگو برای مبارزات ضد استبدادی است

23:15 - 24 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۴۳۹۶
رییس سازمان جوانان انقلابی هند انقلاب اسلامی را بهترین الگو برای مبارزات ضد استعماری و ضد استبدادی دانست و خاطرنشان کرد: امروز ملت های جهان می توانند با الهام از انقلاب اسلامی راه درست مبارزه با استبداد و استعمار را در پیش گیرند.
به گزارش سرویس بین الملل ، "ابی مانیو کوهار" با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی ایران در منطقه و جهان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)تمامی معادلات جهان را به هم ریخت و به سلطه بلامنازع امریکا در جهان پایان داد.

وی افزود:امام خمینی (ره)با رهبری بی نظیر خود در مقابل همه قدرت های زورگو و مستکبر ایستاد و ضعف و پوشالی بودن این قدرت ها را به اثبات رساند.

این فعال سیاسی هندی گفت که اینکه یک فرد بتواند به تنهایی و با تکیه به مردم در مقابل رژیمی دیکتاتور و ابرقدرتها ایستادگی کند و انقلاب را به پیروزی برساند امری بی سابقه است .

وی با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان اظهار کرد:انقلاب اسلامی نه تنها در ایران و منطقه بلکه در سراسر جهان تاثیرگذار بوده است .

رییس سازمان جوانان انقلابی هند، مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از مظلومان را از دیگر ویژگی های انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) برشمرد و خاطرنشان کرد:بنیانگذار جمهوری اسلامی با انقلاب اسلامی فریاد مبارزه با ظلم و استبداد را در جهان طنین انداز کرد.

وی افزود:امروز جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای مبارزان و انقلابیون جهان تبدیل شده است.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *