ایجاد سامانه ویژه کار و تولید جهت ارائه تسهیلات به کارآفرینان

12:06 - 24 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۷۴۱
دبیر جشنواره کارآفرینان از ایجاد سامانه ویژه کار و تولید، جهت ارائه تسهیلات به کارآفرینان خبر داد.
ایجاد سامانه ویژه کار و تولید جهت ارائه تسهیلات به کارآفرینان
به گزارش خبرنگار جامعه ، بستان منش، دبیر جشنواره کارآفرینان برتر در گفت و گو با شبکه خبر با اعلام اینکه امروز مراسم تقدیر از  14 کار آفرین برتر با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، گفت: در دهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر، رشد 8 تا 10 درصدی رشد ثبت نام کارآفرینان را نسبت به جشنواره سال گذشته، شاهد بودیم.
 
وی با اشاره به ایجاد سامانه ویژه کار و تولید، افزود: این سامانه که توسط معاونت اشتغال و کارآفرینی ایجاد شده به منظور تهیه شبکه منسجم کارآفرینان است تا بتواند شبکه مدون و مناسبی برای ثبت اختراعات و اخذ تسهیلات توسط آنها باشد. همه کارآفرینان می توانند با ورود به سامانه، مشخصات خود را وارد کنند و  پس ار بررسی و تایید عضویت شان، برحسب نوع خدمات و نوع اشتغالزایی از تسهیلات مالی و حمایت های ارتباطی خوب برخوردار شوند.

گفتنی است جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر ملی صبح امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر کار برگزار و از کارآفرینان برتر کشور در بخش‌های مختلف تقدیر شد.

در این مراسم از کارآفرینانی از استان‌های کردستان، کرمان، گیلان، فارس، لرستان، هرمزگان، خراسان شمالی و همچنین اصفهان، بوشهر، مازندران، زنجان و خراسان جنوبی تقدیر شد.

عرصه فعالیت کارآفرینانی که امروز از آنها تقدیر شد، تولید روفیل‌های UPVC، بهره‌برداری از منابع غنی سنگین، تولید تجهیزات پزشکی، توریست درمانی، پرورش کروکودیل و تولید خوراک آماده طیور و آبزیان بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *