تسریع در رسیدگی به پرونده رودخانه بشار

0:00 - 22 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۶۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی گفت: اگر مدیران در حوزه کاری خود کوتاهی کنند با شخص مدیران به دلیل تسهیل در ضابع کردن حقوق بیت المال برخورد می‌کنیم.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در جلسه دفاع از حقوق بیت المال گفت: در دفاع از حقوق ملت و دولت سخت گیری کنید و انصاف نیست این سرداران که هر روز خبر شهادتشان را می شنویم و برای دفاع از اسلام جانشان را به خطر می اندازند ولی در عوض ما دولتی ها  اینجا و در آسایش و آرامش، تضییع حقوق بیت المال را نادیده بگیریم

وی بیان کرد: اگر مدیران در حوزه کاری خود کوتاهی کنند با شخص مدیران به دلیل تسهیل در ضابع کردن حقوق بیت المال برخورد می کنیم.

رییس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهتر است در رفع تصرفات درختان قطع نشود بلکه دست متجاوز کوتاه شود و در این زمینه اگر مسئولان همتی برای اجرا نداشته باشند ما همت برخورد قضایی را داریم.

وی با هشدار درباره اینکه پرونده بشار بایستی تا دوهفته آینده مشخص شود گفت: اگر حریم رودخانه بشار مشخص شود قانون را  اجرا می کنیم،  خودمان رنگ می­خریم لودر می آوریم و رفع تصرف را عملی می کنیم.

در ادامه این جلسه مهرداد کرمی دادستان مرکز استان گفت: حریم رودخانه ها و میزان تصرفات هر چه سریعتر مشخص شود تا انشاء الله قبل از سال جدید همه رفع تصرفات را اجرایی کنیم، نقشه و حریم مشخص شود تا بدانیم کجا ایستاده ایم.

وی گفت: وضعیت املاک شمال شهر نیز بایستی مشخص شود و در این زمینه منابع طبیعی، شهرداری و راه و شهرسازی هر چه سریعتر اقدام کنند.کسانی که درختان محدوده اطراف امامزاده قاسم را آتش زدند و آن را تبدیل به مزرعه کردند منتظر حکم قضایی باشند


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *