ویژه داوطلبان کنکور سراسری

11:15 - 19 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۲۳۲۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
امروز خرید كارت اعتباری ثبت‌نام آزمون سراسری از طریق سازمان سنجش آموزش كشور‌ امکان پذیر می‌شود.
راهنمای ثبت نام در آزمون سراسری 95

به گزارش گروه جامعه ، تمامی داوطلبان‌ متقاضی ثبت‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسری سال 1395 برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین متقاضیان تحصیل در آن دسته از كدرشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی كه پذیرش در رشته‌های مذكور براساس آزمون صورت می‌پذیرد، می‌توانند جهت ثبت‌نام‌ برای شركت‌ در آزمون‌ مذكور و همچنین ویرایش اطلاعات ثبت‌نام از روز دوشنبه مورخ 19/11/94 تا پایان‌ وقت‌ روز چهار‌شنبه مورخ 28/11/1394 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور www.sanjesh.org مراجعه کنند.



داوطلب‌ شركت‌ در آزمون‌ باید یكایک اقدامات‌ زیر را بموقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهد:

  -
مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره 1) در آزمون سراسری سال 1395 ، این دفترچه از روز گذشته 18/11/94 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور قابل دریافت است.

  -
خرید كارت اعتباری ثبت‌نام از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور‌ به نشانی:    www.sanjesh.org

- مراجعه به سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها به نشانی: http://dipcode.medu.ir 

برای دریافت كدهای سوابق تحصیلی ذیل:

3-1-
كد سوابق تحصیلی برای دیپلمه‌های سال 1384 تا سال 1394 و با عنوان رشته‌های تحصیلی ریاضی و فیزیك، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی.

3-2-
كد سوابق تحصیلی برای داوطلبان دارای مدرك پیش‌دانشگاهی ریاضی و فیزیك، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر كه مدرك دوره پیش‌دانشگاهی خود را از سال تحصیلی 1391 تا 1394 اخذ نموده‌اند.

تبصره: دارندگان مدرك پیش‌دانشگاهی سال‌های 1391 تا 1394 می‌بایست طبق بند 3 فوق اقدام نموده و دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی سال تحصیلی جاری كه در خرداد ماه سال 95 فارغ‌التحصیل می‌شوند، لازم است برای اطلاع از نحوه اقدام به اطلاعیه پرینت كارت شركت در آزمون در تاریخ 1395/4/14 مراجعه نمایند.

تذكر مهم: داوطلبانی كه مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی (هر دو مورد(هستند، توجه داشته باشند می‌بایست از سامانه فوق دو كد سوابق تحصیلی دریافت نمایند.

- ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر  94/11/19 لغایت 94/11/28

- پرینت كارت‌ شركت در‌ آزمون، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان بر اساس برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنمای شماره یك.

- حاضر شدن در محل‌ و حوزه امتحانی تعیین‌ شده در كارت شرکت در آزمون‌ و پاسخ دادن به سؤالات.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *