تأسیسات سردمدار طلسم شکنی در آسیا بود/ همه فوتسال باید به پای حیدریان بلند شوند

13:42 - 18 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۱۷۴۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: تیم تأسیسات دریایی و بعد از آن تیم ملی بانوان با قهرمانی در آسیا طلسم ناکامی فوتسال را در این قاره شکستند و سردمدار این موضوع بودند.
وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد اینکه آیا تیم ملی فوتسال می‌تواند طلسم دو دوره ناکامی در جام ملت‌های آسیا را بشکند، اظهار داشت: شک نکنید این اتفاق رخ می‌دهد هرچند در اصل تیم تأسیسات دریایی و بعد از آن تیم ملی بانوان با قهرمانی در آسیا طلسم ناکامی فوتسال را در این قاره شکستند و سردمدار این موضوع بودند.

وی در خصوص اینکه در مراسم انتخاب بهترین‌های فوتسال ایران جایزه خودش را به محمدرضا حیدریان تقدیم کرد هم خاطرنشان کرد: جایزه گرفتن همیشه خوب است اما من باید از الان به فکر سال بعد و موفقیت‌های بعدی باشم.

مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی افزود: به خودم افتخار می‌کنم که وجود می‌کنم و جایزه‌ام را هرچه که هست به استادم تقدیم می‌کنم که کار کوچکی هم بود.

شمسایی ادامه داد: من برای حیدریان کاری نکردم، اصلاً همه فوتسالی‌ها باید جلوی پای حیدریان بلند شوند، او بزرگ فوتسال ایران است. یادم می‌آید سال 2000 در مسابقات قهرمانی آسیا یک دوربین فقط حرکات پای حیدریان را ضبط می‌کرد. او الگو، بزرگ و صاحب سبک فوتسال ما ست که دیگر در جمع فوتسالی‌ها نیست.

وی در مورد اینکه آیا به حیدریان توصیه نکرده که به فوتسال برگردد، گفت: حیدریان من را بی‌چاره کرده، واقعاً آدم خاصی است. به نوعی من در گرفتن تصمیمات عجیب و غریب خاص هستم و حیدریان یک حرفه‌ای خاص.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *