دومین جلسه کمیته ملی پیشگیری از خشونت برگزار شد

15:33 - 15 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۰۸۶۴
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
دومین جلسه کمیته ملی پیشگیری ازخشونت با حضور نمایندگان دستگاه های دست اندرکار خشونت و صاحب نظران و متخصصین برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، اداره کل پیشگیری های فرهنگی، اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در راستای  تحقق منویات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی و ایجاد ساز و کارهای راهبردی ملی و تصمیم گیری های کلان در حوزه پیشگیری از خشونت «کمیته ملی پیشگیری ازخشونت» را به منظور ساماندهی، هدفمند کردن و هم افزایی تلاش دست اندرکاران کشوری تشکیل داد.

امیری اصفهانی قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در این جلسه ضمن تبیین برنامه های این معاونت در سنوات گذشته در حوزه پیشگیری از خشونت، جلب مشارکت مردم دراین بخش را مهم و حائز اهمیت دانست و از اعضای کمیته خواست بین اختیارات و وظایف سازمانی خود پیوند برقرار کنند و فقط متمرکز به وظیفه نباشند و بر تدوین برنامه عمل هماهنگ برای کمیته تاکید کرد.

در ادامه دکتر مسعودی فرید معاون اجتماعی سازمان بهزیستی به خلاصه ای از اقدامات این سازمان در ارتباط با پیشگیری ازخشونت اشاره کرد.

در ادامه نمایندگان سایر دستگاهها و سازمان ها و همچنین اساتید و متخصصین حاضر در جلسه هریک به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص اصلاح و تکمیل و توسعه آیین نامه کمیته پرداختند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *