هدفم موفقیت در المپیک برزیل است/ رقابت نفس‌گیری با حریف هندی داشتم

16:05 - 10 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۸۴۹۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
ملی پوش طلایی تیم تیراندازی کشورمان گفت: بزرگترین هدفم در ورزش حرفه‌ای، حضور موفق در المپیک و خوشحال کردن مردم است.
به گزارش ، در حالی مرحله مقدماتی و پایانی ماده تفنگ 10 متر بانوان مسابقات تیراندازی آسیا در هند برگزار شد که نجمه خدمتی، جوان شایسته تیراندازی ایران در جایگاه اول قرار گرفت و گردن آویز طلا را برای کاروان تیراندازی ایران به ارمغان آورد.

وی پس از این موفقیت اظهارات جالبی را مطرح کرد که در زیر می خوانید:

حساسیت مسابقات آسیایی هند چطور بود؟

این مسابقات بدلیل آنکه آخرین مسابقه توزیع سهمیه المپیک بود، چه به لحاظ تعداد نفرات شرکت کننده و چه سطح فنی مسابقات، رقابت فشرده‌ای بود،در این مسابقات بر اساس نظر کادر فنی و سرمربی تیم در ماده تفنگ 10 متر بانوان که اسلحه تخصصی من است،شرکت کردم و خوشبختانه در هر دو مرحله مقدماتی و پایانی توانستم در جایگاه نخست قرار بگیریم. هر چند که در مرحله پایانی، رقابت نفس‌گیری را با رقیب هندی که از شرایط میزبانی بهره می برد،انجام دادم و به لطف خدا با 2 دهم امتیاز توانستم مدال طلای ارزشمند این مسابقات را کسب کنم.

چه دلایلی موجب موفقیت و درخشش کاروان تیراندازی ایران شده است؟

به نظر می رسد نخستین موضوع حمایت ویژه وزیر ورزش و جوانان از این رشته مورد تاکید دین‌مان، کمیته ملی المپیک و تلاش چشمگیر مجموعه فدارسیون تیراندازی است که موجب شده ورزشکاران جوان ما به ویژه بانوان شایستگی و لیاقت خود را در عرصه های جهانی و آسیایی به نمایش بگذارند.

چرا فضای ورزش کشورمان هنوز المپیکی نیست؟

فکر می کنم حمایت های ذهنی و روانی خوبی از ورزشکاران قهرمان به ویژه آنهایی که در مسیر کسب سهمیه المپیک گام بر می دارند،انجام می شود که در جای خود بسیار ارزشمند است، اما یکسری مصوبات به ویژه در برقراری مستمری 2 میلیون تومانی و کمک هزینه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان وجود دارد. من و سایر ورزشکاران انتظار داریم تنها دغدغه، برافراشته کردن پرچم پرافتخار کشورمان در آوردگاه مهمی چون المپیک باشد و بر این هدف بزرگ کاملا متمرکز شویم، نه اینکه ، مسایل مالی و مادی روند کسب موفقیت ها را تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *