رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دو سیب آلبالو در سنندج تعطیل شد/ مردم قلیان ها را شکستند

14:30 - 10 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۸۴۴۱
جوانان سنندجی دیروز در اقدامی زیبا قلیانهای خود را شکستند .
به گزارش گروه فضای مجازی ، دراین حرکت نمادین که جمعی از مسئولان محلی هم در میدان گاز سنندج حضور داشتند شهرداری هم دو دستگاه بولدوزر برای له کردن قلیانها فراهم کرده بود.

شکستن قلیان ها در سنندج

کولیوند معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان سنندج در حاشیه این مراسم گفت بیشتر جوانان وخانواده های استان فرهنگی کردستان قلیانها را به صورت داوطلبانه تحویل دادن تا در این حرکت نمادین نابود شود. 
بیدار پورمعاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم در این مراسم با تاکید بر اینکه ما 6 راه برای جلوگیری از گسترش رجوع به مواد دخانی در جامعه داریم افزود: آموزش ،کم کردن شرایط دسترسی ،مالیات بر محصولات دخانی، فرهنگ سازی واطلاع رسانی به مردم از مهمترین این راهها است
آرش رخزادی معاون خدمات شهری شهرداری سنندج نیز با اشاره به اینکه شهرداری به صورت جدی با عرضه کنندگان قلیان در پارک‌های سطح شهر برخورد خواهد کرد، افزود: سازمان پارک‌ها و فضای سبز نظارت لازم را در خصوص دستفروشان مستقر در پارک ها خواهد داشت و در صورت عرضه قلیان توسط این افراد کلیه وسایل‌های آنها جمع آوری می‌شود.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *