مراسمات دهه فجر با شور انقلابی همراه باشد

1:15 - 10 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۸۰۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین رضا زاده گفت: مراسمات دهه فجر با شكوه تر از هميشه و با شور و نشاطي انقلابي همراه باشد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری کل استان گیلان نشست روابط عمومي هاي دستگاه هاي تابعه قضايي با حضور معاون فرهنگي دادگستري استان در سالن شهيد صدر دادگستري كل برگزار شد.
 
حجت الاسلام و المسلمين رضازاده معاون فرهنگي دادگستري استان با تبريك دهه مبارك فجر، ياد و خاطره امام راحل (ره) و شهداي انقلاب اسلامي را گرامي داشت.
 
اين مقام قضايي با بيان اينكه حفظ انقلاب از اوجب واجبات مي باشد بر لزوم انسجام بخشي و هماهنگي برنامه هاي دهه فجر  در دادگستري استان و دستگاه هاي تابعه قضايي تاكيد كرد.
 
وي با اشاره به فرهنگ  شهادت ، ايثار ، حماسه و از خودگذشتگي شهدا دربه ثمر رسيدن انقلاب  تصريح كرد: آحاد ملت وظيفه دارند در بقا ، استمرار و حفظ انقلاب از تمام توان خود استفاده نمايند.
 
حجت الاسلام و المسلمين رضازاده به بيانات رهبر انقلاب در خصوص حفظ وحدت و انسجام جامعه استناد كرده و خاطر نشان كرد: بايد مراسمات دهه فجر با شكوه  تر از هميشه  و با شور و نشاطي انقلابي همراه باشد.
 
معاون فرهنگي دادگستري استان گيلان در ادامه مهمترين دغدغه نسل انقلاب را شناساندن انقلاب به نسل جديد عنوان كرد و  افزود: شايسته است كه جشن انقلاب با عظمت وپرشور و در راستاي اهداف اما و شهدا برگزار گردد.
 
در پايان اين نشست مصوبات  شوراي فرهنگي دادگستري كل استان در راستاي برگزاري هرچه با شكوه تر ايام الله دهه مبارك فجر  به دستگاه هاي ذيربط ابلاغ شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *