افتخار شورای نگهبان ایستادگی در برابر فشارها و هجمه‌ها است

13:43 - 08 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۷۷۱۴
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
حجت الاسلام والمسلمین مظفری با بیان اینکه افتخار شورای نگهبان ایستادگی در برابر فشارها و هجمه‌ها است گفت: بحمدالله در سایه تعامل و همراهی مسئولان و هوشیاری و بصیرت مردم تاکنون شاهد وجود فضای مطلوب در سطح استان خراسان رضوی بوده ایم.
به گزارش خبرنگار  گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در سومین جلسه ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی ضمن تأکید بر تلاش حداکثری برای برگزاری انتخابات قانونی و اخلاقی گفت: افتخار شورای نگهبان ایستادگی در برابر فشارها و هجمه‌هاست.

وی  افزود: بحمدا... در سایه تعامل و همراهی مسئولان و هوشیاری و بصیرت مردم تاکنون شاهد وجود فضای مطلوب در سطح استان بوده ایم و انشاء الله این روند با تلاش جهادی استمرار خواهد یافت. 

رئیس ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی گفت: در مرحله بررسی صلاحیت ها در هیأتهای نظارت به عنوان عضو این هیأت باید گفتٰ که بررسی صلاحیت ها در هیأت نظارت تنها براساس قانون صورت گرفت و رد صلاحیت ها نیز عمدتاً مستند به مواد 28 یا مواد 29 و 30 بود و برخی از نامزدها دارای محکومیت ها مؤثر کیفری بودند و طبق قانون صلاحیت آنها احراز نشد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *