پدربزرگ خوش پوش 85 ساله! + تصاویر

12:40 - 04 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۵۹۱۶
اگرچه مد تمایل دارد از جمعیت جوان استفاده کند، اما این عکاس جوان و پدربزرگش ثابت کردند که شیک و عالی بودن در هرسنی می تواند اتفاق بیفتد، حتی در 85 سالگی!
به گزارش گروه فضای مجازی ، اگرچه مد تمایل دارد از جمعیت جوان استفاده کند، اما این عکاس جوان و پدربزرگش ثابت کردند که شیک و عالی بودن در هرسنی می تواند اتفاق بیفتد، حتی در 85 سالگی!

این جوان خلاق لباس های مدروز مثل لباس های سه تکه رنگی، کلاه پشمی، جین و... بر تن پدربزرگ 85 ساله خود پوشانده و سپس در یک منظره زنده و باطراوت از او عکاسی کرده است. نتیجه کار او عکس های شبیه روی جلد مجلات مد است. 

اما هدف این پسر جوان، تجاری نبود. او می خواست تغییر ساده ای در زندگی این پیرمرد که زندگی روستایی منظمی دارد و از باغ ها و مزارع خود نگهداری می کند، دهد و او را به یک تور کوتاه در شهر ببرد. پروژه  XiaoYouXi ما را تشویق می کند زمان بیشتری را با عزیزانمان صرف کنیم و قدر آن ها و لحظات خاصی که کنارشان هستیم را بدانیم.



پدربزرگ خوش پوش 85 ساله! + تصاویر




پدربزرگ خوش پوش 85 ساله! + تصاویر




پدربزرگ خوش پوش 85 ساله! + تصاویر




پدربزرگ خوش پوش 85 ساله! + تصاویر



/انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


منبع: برترین ها




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *