رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آخرین وضعیت پرونده عاملان آزار و اذیت یک زن توریست

5:30 - 05 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۵۸۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- اسماعیلی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده عاملان آزار و اذیت یک زن توریست گفت: تحقیقات لازم از متهمان انجام شده است و منتظر اظهارنظرهای فنی هستیم.
غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با تشریح آخرین جزئیات پرونده عاملان آزار واذیت یک زن توریست اظهارکرد: منتظر اظهار نظرهای فنی هستیم.
رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه افزود: پرونده در دادگاه کیفری یک استان در حال بررسی است و متهمان دربازداشت هستند.

وی اضافه کرد: تحقیقات لازم از متهمان انجام شده است؛ برخی از آنها به جرمشان اقرار و اعتراف دارند و برخی هم منکر اتهامات هستند اما چون شواهد در زمنیه مجرم بودن آنها وجود داشته  یک سری اقدامات و بررسی های فنی در حال انجام است که منتظر اظهار نظرهای فنی هستیم تا شعبه بتواند تصمیم نهایی را درباره تمامی متهمان اتخاذ کند.

به گزارش ، اواسط مهر ماه سال جاری در یکی از مسیرهای کوهستانی شهر تهران چهار نفر تبعه افغانستانی غیرمجاز یک زن توریست را مورد آزار و اذیت قرار دادند. به دنبال این حادثه فرد مذکور با مراجعه به کلانتری محل به طرح شکایت پرداخت که عوامل کلانتری بلافاصله در صدد شناسایی متعرضین برآمدند و موفق شدند یک نفر از متهمان را که در یکی از نقاط کوهستانی مخفی شده بود را دستگیر کنند.

در ادامه و طی یک سلسله عملیات خاص پلیسی سه نفر دیگر از متجاوزین که به سمت مرز افغانستان متواری شد بودند مورد شناسایی قرار گرفته و در کمتر از 24 ساعت در یکی از شهرستانهای مرزی کشور دستگیر و در نهایت هر چهار نفر متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.

آخرین وضعیت پرونده عاملان آزار و اذیت یک زن توریست





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *