رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جلسه ستاد دیه استان مازندران برگزار شد

18:00 - 02 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۵۱۲۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه ستاد دیه استان مازندران با حضور رییس کل دادگستری و اعضای هیئت مدیره ستاد دیه این استان برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، جلسه ستاد دیه با حضور رییس کل دادگستری و اعضای هیئت مدیره ستاد دیه این استان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در این جلسه با بیان این که دستگیری از نیازمندان و تهیدستان یکی از وظایف مهم افراد جامعه اسلامی است، افزود: هرکس می تواند به اندازه امکانات و توانمندی خود خلاء های موجود در زندگانی افراد را جبران کند.

حجه الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی فرد گفت: کمک به افراد نیازمند اگر همراه با خلوص نیت و به خاطر رضای پروردگار باشد دارای تاثیرات بی شماراست.

وی در ادامه فعالیت در راستای فراهم نمودن زمینه آزادی زندانیانی که به واسطه عجز از پرداخت بدهی های مالی در زندان بسر می برند را امری خداپسندانه و دارای اجر و پاداش  فراوان  نزد خداوند دانست و اظهار داشت : با تلاش های صورت گرفته در 6 ماه نخست امسال تعداد 73 نفر از زندانیان در سطح استان با مبلغ کل بدهی 65/567/071/121 و مبلغ تامین شده46/550/064/053 ریال و مبلغ پرداختی ستاد 19/017/007/068 ریال آزاد شدند.

رییس کل دادگستری مازندران گفت: زمینه آزاد سازی این افراد از طرق مختلف  فراهم گردید که 2 میلیارد ریال از کل بدهی زندانیان از سوی رییس محترم قوه قضاییه اهداء گردید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *