قدردانی از مواجهه بر مبنای اصول مکتب امام و رهبری با وابستگان استکبار

3:50 - 30 دی 1394
کد خبر: ۱۲۴۰۰۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به فرمانده نیروی دریایی ارتش اعلام کرد: در زمانه‌‌ای که مذاکره با شیطان سکه رایج بازار سیاسیون شده، از این که در مواجهه با وابستگان استکبار اصول مکتب امام (ره) و رهبری را مبنای رفتار خود قرار دادید، از جنابعالی سپاسگزاری می‌کنیم.
قدردانی از مواجهه بر مبنای اصول مکتب امام و رهبری با وابستگان استکباربه گزارش بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: از این که در مواجهه با وابستگان استکبار، اصول مستحکم مکتب امام و منطق روشن رهبری معظم انقلاب را مبنای رفتار عزتمندانه خود قرار دادید، از جنابعالی صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم.

در ابتدای این نامه با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) آمده است: امام خمینی فرمودند رابطه بین یک ملت به‌پاخاسته برای رهایی از چنگال چپاولگران بین‌المللی با یک چپاولگر عالم‌خوار، همیشه به ضرر ملت مظلوم و به نفع چپاولگر است. من کراراً گوشزد نموده‌ام که رابطه ما با امثال آمریکا رابطه ملت مظلوم با جهانخواران است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: در زمانه‌‌ای که مذاکره با شیطان، سکه رایج بازار سیاسیون شده است، از این که در مواجهه با وابستگان استکبار، اصول مستحکم مکتب امام راحل، منطق روشن رهبری معظم و آرمان‌های امت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی را مبنای رفتار عزتمندانه خود قرار دادید، از جنابعالی صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *