13صرافی غیرمجاز در خیابان فردوسی و استانبول پلمب شدند

11:30 - 29 دی 1394
کد خبر: ۱۲۳۷۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اجتهادی از پلمب ۱۳صرافی غیرمجاز خبر داد و گفت: متخلفین به میزان ارز غیر مجازی که خرید و فروش کردند جریمه می‌شوند.
به گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی،  سید عبدالمجید اجتهادی در گشت مشترکی که با حضور کارشناسان بانک مرکزی، رئیس شعبه تعزیرات حکومتی استان تهران و نیروی انتظامی برای تخلفات صرافی ها انجام شد گفت: بر اساس گزارشی که از بانک مرکزی دریافت کردیم، 13 صرافی به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کردند که  در گشت مشترک پلمب شدند و در بررسی‌ها مشخص شد که این 13 صرافی غیرمجاز نقش اساسی در تأمین ارز غیرقانونی بازار داشتند.

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه این صرافی‌ها در خیابان جمهوری، خیابان فردوسی و چهارراه استانبول بود، تاکید کرد: مطابق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خرید و فروش ارز باید در صرافی‌های مجاز صورت گیرد و بر اساس اسناد و مدارک هر میزانی که این صرافی‌ها ارز خرید و فروش کرده باشند به همان میزان جریمه خواهند شد.

وی افزود: هرگونه خرید و فروش یا حمل و نگهداری ارز به صورت غیرمجاز تخلف محسوب شده و مرجع رسیدگی به این تخلف سازمان تعزیرات حکومتی است.

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در پایان گفت: این مراکز صرافی غیرمجاز تا زمانی که اقدام به دریافت جواز نکنند و یا مدارک معتبر و مورد تائید بانک مرکزی برای جواز ارائه ندهند، پلمب می شوند.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *