بخشش قاتل پیرمرد 74 ساله

15:24 - 21 دی 1394
کد خبر: ۱۲۰۴۱۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مرد جوانی که فکر می‌کرد همسر موقتش با پیرمرد 74 ساله در ارتباط است و آن پیرمرد را به قتل رسانده بود، در یک قدمی قصاص با رضایت خانواده مقتول از قصاص نجات یافت.
بخشش قاتل پیرمرد 74 ساله

به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، اواسط اسفند سال 86 ماموران پلیس پایتخت در جریان قتل پیرمرد 74 ساله و مجروح شدن زن جوانی در شرق تهران قرار گرفتند.

با حضور ماموران در بیمارستان، زن 22 ساله بنام حمیده، عامل جنایت را مراد همسر موقتش معرفی کرد. ساعتی بعد با دستگیری مراد او به قتل پیرمرد 74 ساله و مجروح کردن همسر موقتش اعتراف کرد.

با تکمیل پرونده و ارسال آن به شعبه 71 دادگاه کیفری، مراد در برابر قضات دادگاه در دفاع از خود گفت: حمیده مستاجر من بود، اما من به او علاقمند شدم و او را عقد موقت خودم در آوردم، چند ماه بعد متوجه شدم او با مقتول بنام رسول که در محله مان فروشگاه لوازم خانگی دارد ،در ارتباط است.

این موضوع آزارم می داد تا اینکه تصمیم گرفتم از آنها انتقام بگیرم. وقتی همسرم به مغازه رسول رفت وارد آنجا شدم و هر دو را با چاقو زدم. من قصد کشتن هر دوی آنها را داشتم که همسر موقتم زنده ماند.

با اظهارات مرد جوان قضات او را به قصاص محکوم کردند که این حکم از سوی قضات دیوان عالی کشور تایید شد.

در حالی که قرار بود حکم مراد به زودی اجرا شود و او به دار مجازات آویخته شود، خانواده مقتول صبح امروز با حضور در دادسرای امور جنایی از قصاص قاتل پدرشان گذشت کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *