تقسیم‌بندی خدمات سلامت کشور در 10 قطب

19:22 - 16 دی 1394
کد خبر: ۱۱۸۶۱۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از تقسیم‌بندی خدمات سلامت و آموزش پزشکی کشور در 10 قطب خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی ،  محمد آقاجانی در حاشیه برگزاری اجلاس مدیران و معاونان درمان غرب کشور که در سالن اجتماعات بوستان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با وجود اینکه مردم غرب کشور از لحاظ زیرساخت‌های درمان با محدودیت‌هایی مواجه هستند، اما این میزان رضایت جای بسی خرسندی دارد.

آقاجانی تصریح کرد: در این اجلاس با حضور مدیران چهار منطقه در مورد دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت بحث شد و با ابراز رضایت‌مندی از این طرح، جلسات اجرایی و کارشناسی خوبی برگزار شد.

وی از نشست مدیران و معاونان بخش درمان منطقه غرب کشور در کرمانشاه به‌عنوان چهارمین اجلاس قطب دانشگاه‌های کشور در حوزه درمان یاد کرد و افزود: خدمات سلامت و آموزش پزشکی کشور در 10 قطب تقسیم‌بندی شده است.

به گفته معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، در اجلاس قطب غرب کشور (کرمانشاه) دانشگاه‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام و همدان حضور داشتند که هدف از برگزاری آن انتقال برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های کلان وزارت بهداشت به دانشگاه‌های مستقر در قطب برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های ملی در حوزه درمان و نظام سلامت است.

وی از هم‌فکری، تبادل نظر و انتقال تجارب موفق و ناموفق بین دانشگاه‌های مستقر در این استان‌ها به‌عنوان دومین هدف یاد کرد و گفت: این امر به بهتر اجرا شدن برنامه‌ها و ارتقای کیفیت خدمات سلامت کمک شایانی می‌کند.

این مسئول اظهار کرد: الزامات منطقه‌ای هر منطقه از کشور دارای مسائل ویژه‌ای است، چراکه بخشی از مسائل و معضلات کشوری است و برخی دیگر از معضلات ویژه منطقه است که این اجلاس مشکلات منطقه را بررسی می‌کند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، مسائل سلامت مربوط به اربعین و عبور زائران از کرمانشاه و رسیدن به ایلام و مرز مهران را یکی از مسائل منطقه‌ای دانست که در جلسه امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *