رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بحرین مدعی دستگیری یک گروه مسلح در ارتباط با ایران شد

15:46 - 16 دی 1394
کد خبر: ۱۱۸۵۳۱
رژیم آل خلیفه در ادامه اقدامات اشتباه این جزیره کوچک که نشان از پیروی از سیاست های آل سعود دارد مدعی بازداشت اعضای یک گروه مسلح مرتبط با ایران و حزب الله لبنان شد.
بحرین مدعی دستگیری یک گروه مسلح در ارتباط با ایران شدبه گزارش سرویس بین الملل ؛ بحرین مدعی شد که شماری از اعضای یک گروه مسلح مرتبط با ایران و حزب الله را دستگیر کرده است.

بحرین مدعی شده است که اعضای این گروه شاخه ای نظامی را برای اجرای اقدامات مسلحانه تشکیل داده بودند.

بخش جالب خبرسازی وزارت کشور بحرین و العربیه آنجاست که مدعی شده اند؛ دو تن از بازداشت شدگان شخصا با سید حسن نصرالله دیدار کرده و برای انجام عملیاتها، 20 هزار دلار از وی دریافت کرده اند!

حتی در نزد دروغگویان هم جعل خبر و تنظیم گزارش ساختگی برای تحت تاثیر قرار دادن اذهان ساده، قواعد و روش هایی دارد که آنان خود بهتر از آن باخبرند؛ اما گاهی عجله یا کینه، سبب می شود که یک "وزارت کشور" با کمک یک رسانه نفتی؛ دروغی را سر هم کنند که باور آن برای کسی ساده نیست.

خبرگزاری رسمی بحرین نیز در خبری به نقل از وزارت کشور از ناکام گذاشتن یک طرح تروریستی که امنیت پادشاهی بحرین را هدف قرار می‌داد خبر داد و مدعی شد که این طرح تروریستی به دنبال اجرای سریال انفجارهای خطرناک بود.

وزارت کشور بحرین نام این هسته تروریستی را گروه البسطة اعلام کرد و افزود: این گروه سری از حمایت آنچه که سپاه انقلاب ایران و سازمان حزب الله نامیده می‌شوند، برخوردار بود.

رژیم آل خلیفه در حالی این ادعای نخ نما شده را علیه ایران و حزب الله مطرح می کند که خود یکی از حامیان گروه های تروریستی در منطقه به خصوص در سوریه و یمن است.

بحرین در گذشته نیز چنین اتهامات واهی را علیه ایران عنوان کرده بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *