دلنوشته جابرانصاری به مناسبت سال جدید میلادی

10:35 - 11 دی 1394
کد خبر: ۱۱۶۰۲۵
دسته بندی: سیاست
سخنگوی وزارت امور خارجه در سال جدید میلادی ابراز امیدواری کرد که کودکان در حال زندگی در فضای متشنج غرب آسیا فرصت نیل به حیات انسانی و لبخند به زندگی را پیدا کنند.
دلنوشته جابرانصاری به مناسبت سال جدید میلادی

به گزارش ،حسین جابرانصاری سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت سال جدید میلادی در دلنوشته‌ای ابراز امیدواری کرد که کودکان در حال زندگی در فضای متشنج غرب آسیا و دنیا فرصت نیل به حیات انسانی و لبخند به زندگی را پیدا کنند.

در این مطلب آمده است: سال نو 2016 میلادی در حالی آغاز می‌شود که ملت فلسطین در پی دهه‌ها مبارزه آزادیبخش هنوز در آرزوی استقلال و رهایی از اشغال و پی آمدهای تروریسم دولتی اسرائیل به سر می‌برد و منطقه غرب آسیا و در مقیاسی دیگر، جهان نیز خسته از سیاست‌های مداخله جویانه، یکجانبه و خودسرانه قدرتهای بین‌المللی و امواج تروریسم و افراط گرایی کور همچنان گرفتار تبعات بحران‌های سیاسی و اجتماعی گسترده‌ای است که زمین و زمان را فرا گرفته است. 

آغاز سال نو میلادی بهانه‌ای است برای اینکه هم دعا کنیم و هم تلاش تا کودکانی که در بستر اشغال و خشونت و در دل آتش و خون متولد و بزرگ می‌شوند، فرصت نیل به حیات انسانی و لبخند به زندگی را پیدا کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *