دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهدای قم

14:09 - 09 دی 1394
کد خبر: ۱۱۵۵۹۷
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی همزمان با میلاد مسعود حضرت محمد مصطفی(ص) در سفر به قم با خانواده معظم شهیدان امینی، محمدی و انصاری دیدار و از ایشان تجلیل کرد.

به گزارش ، علی لاریجانی عصر روز گذشته، به همراه سردار هاشمی مدیر کل بنیادشهید وامور ایثارگران استان قم با حضور در بیت معظم شهید محمدرضا انصاری از شهدای انقلاب اسلامی با حاج علی انصاری پدر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو و از صبر و ایثار خانواده های معظم شهدا و ایستادگی آنان بر راه و آرمان های شهدا تجلیل کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در بیت شهیدان محمد رضا و حسن محمدی از شهدای دوران دفاع مقدس با خانواده معظم این شهیدان دیدار و خانواده معظم شهدا را مایه عزت، برکت و افتخار کشور دانست.

لاریجانی با حضور در بیت شهیدان محمدرضا و حسن محمدی با حاجیه خانم زینب عبد، مادر شهیدان و سایر اعضای خانواده این شهدای والامقام دیدار و مادران شهدا را در صبر و پایداری از شاگردان حضرت زینب کبرا (س) دانست.

گفتنی است شهید محمدرضا محمدی در سن 24 سالگی در منطقه عملیاتی فاو و شهید حسن محمدی در سن 25 سالگی در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شهید مهدی امینی در عملیات کربلای 5 در شلمچه و در سال 65 به شهادت رسید، محسن امینی دومین فرزند این خاندان نیز در عملیات والفجر 10 در سال 67 به مقام شهادت نایل آمد.

شهید محمد رضا انصاری از شهدای انقلاب اسلامی است که در جریان تظاهرات علیه رژیم طاغوت در سن 18 سالگی در سال 58 به درجه رفیع شهادت نایل شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *