گرشاسبی: قرارداد برانکو تمدید می‌شود

12:25 - 07 دی 1394
کد خبر: ۱۱۴۷۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد برانکو تمدید می‌شود چون از برانکو رضایت کامل داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزار میزان، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: از وضعیت تیم راضی هستیم. پرسپولیس در بالای جدول قرار دارد و انتظارات را برآورده کرده است. امیدواریم این تیم در جدول رده‌بندی بالاتر از این هم قرار بگیرد، پرسپولیس می‌تواند بهتر از اینها نتیجه بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که بحث این روزهای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در چه زمینه‌ای است و آیا موضوع اسپانسر باشگاه حل شده است یا نه؟، خاطرنشان کرد: بحث اسپانسر برای ما به نوعی تمام شده است و پس از پیگیری‌هایی اول فصل در نهایت توانستیم این مشکل را برطرف کنیم و در حال حاضر هم از لحاظ اسپانسر مشکلی وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بحث اصلی جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه که ساعاتی دیگر برگزار می‌شود هم در مورد تقویت تیم است که باید ببینیم خواسته‌های کادر فنی در این مورد چیست. در مباحث فنی تصمیم‌گیرنده اصلی برانکو است، ضمن اینکه هیئت مدیره تلاش می‌کند، خواسته‌های کادر فنی را در زمینه مسائل فنی برآورده کند.

گرشاسبی افزود: همه ما دنبال این هستیم که تیم به روند رو به رشدی که در پیش گرفته ادامه دهد و در نهایت در جایگاهی که مورد انتظار هواداران است، قرار بگیرد.

وی در مورد دلایل حضور وزیر ورزش در محل تمرین پرسپولیس گفت: گودرزی از کیفیت بازی‌های پرسپولیس رضایت دارد و امروز هم در صحبت‌هایی که با محمود خوردبین داشت به او گفت از قول  به بازیکنان خسته نباشید بگوید و تأکید کند که وزیر از کیفیت بازی تیم‌شان رضایت دارد و این تیم می‌تواند از این بهتر هم بشود.

گرشاسبی در مورد اینکه چرا در جلسات هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس غیبت دارد، گفت: این‌طور نیست. فقط در یک جلسه چون به حداکثر نرسیدیم، نشستی را برگزار نکردیم و بقیه جلسات طبق روال برگزار شده است. الان هم در تلاش هستم خودم را به جلسه هیئت مدیره باشگاه برسانم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا قرارداد برانکو تمدید خواهد شد یا  تصریح کرد: صددرصد این اتفاق می‌افتد، چون از برانکو رضایت کامل داریم و گزینه‌ای بهتر از او برای پرسپولیس وجود ندارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *