كمپين «شب چله بدون اينترنت، با خانواده» + عکس

14:21 - 28 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۱۰۷۲
خبرگزاری میزان - انجمن همياران زيست سبز ،به منظور درك هر چه بهتر شرايط زندگي خانوادگي و آشنايي با مصاديق خانوادگي ، خواستار كمپين "شب چله بدون اينترنت" از ساعت 19 الي 24 روز دوشنبه 30 آذرماه همزمان با شب يلدا شد تا خانواده ها از كنار هم بودن لذت برده و صميميت ها تقويت شود.
به گزارش به نقل ازعصر ایران، انجمن همياران زيست سبز ،به منظور درك هر چه بهتر شرايط زندگي خانوادگي و آشنايي با مصاديق خانوادگي ، خواستار كمپين "شب چله بدون اينترنت" از ساعت 19 الي 24 روز دوشنبه 30 آذرماه همزمان با شب يلدا شد تا خانواده ها از كنار هم بودن لذت برده و صميميت ها تقويت شود.

 
كمپين «شب چله بدون اينترنت، با خانواده» + عکس


اين انجمن با اعلام راه اندازي اين كمپين ، دليل آن را احياي سنت گفتگو و در كنار هم بودن خانواده ها در اجراي اين آيين ايراني اعلام كرد.

بر اساس اين گزارش، يكي از مسائل اجتماعي كه جوامع امروزي به آن مبتلا هستند ضعف ارتباطات خانوادگي است و از آنجايي كه مشكلات خانواده ها به صورت ناهنجاري هاي اجتماعي بروز مي كند خانواده و سلامت آن از اهميت فوق العاده اي برخوردار است.
 
 اين تشكل غير دولتي يكي از زمينه هاي اصلي در بروز مشكلات ارتباطي خانوادگي را استفاده بيش از حد در فضاي مجازي مي داند و تاكيد دارد در اين آيين كه بر اساس تعاملات خانوادگي ، توجه به بنياد خانواده و احترام به بزرگترها بنا شده است با حذف چند ساعته اينترنت اين آيين باستاني را اجرا كنيم.
 
به همين منظور براي درك هر چه بهتر شرايط زندگي خانوادگي و آشنايي با مصاديق خانوادگي "شب چله بدون اينترنت" از ساعت 19 الي 24 روز دوشنبه 30 آذرماه همزمان با شب يلدا به اجرا در بيايد تا خانواده ها از كنار هم بودن لذت برده و صميميت ها تقويت شود.



/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *