ترفند اصلی استکبار جهانی تضعیف ارزش‌های انقلاب اسلامی است/ استکبارستیزی را سرلوحه افکار خود قرار دهیم

18:10 - 25 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۹۹۱۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترفند اصلی استکبار جهانی تضعیف همه جانبه ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
ترفند اصلی استکبار جهانی تضعیف ارزش‌های انقلاب اسلامی است/ استکبارستیزی را سرلوحه افکار خود قرار دهیمبه گزارش گروه سیاسی میزان، سردار پاسدار رسول سنایی‌راد در یادواره 43 شهید مفقود الاثر سبزوار که در جایگاه نماز جمعه این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه خودکفایی و ایمان به خداوند مهم‌ترین رموز موفقیت جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس بوده است، اظهار کرد: هم‌اکنون نسل جوان ما با شناخت کامل و دقیق عرصه‌های نبرد با دشمن با خودکفایی، خودباوری و تولید علم، یک شیوه مدرن جنگی به جهانیان داده است که نباید هیچگاه خود را نیازمند به کشورهای خارجی و غربی نشان بدهیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه هدف اصلی دشمن خالی کردن نظام از هویت دینی و اعتقادی است، افزود: نفوذ دشمن در پسابرجام قطعاً با هدف شکل‌گیری از راه ارتباط و تبادل است که در دوران جنگ نیز روحیه مقاومت رزمندگان و فراگیر شدن معنای واقعی بسیج، دشمنان را در عرصه جنگ نظامی ناکام گذاشت.

وی ادامه داد: دشمنان بعد از شکست در جنگ به دنبال نفوذ در ارکان نظام افتادند که در زمان حاضر نیز دشمنان درصدد ورود به عناصر داخلی در بین اقشارم مختلف جامعه و نخبگان هستند تا بتوانند هرچه بیشتر در بین افکار اعتقادی جامعه تأثیرگذار باشند.

این مسئول، تقویت باورهای اعتقادی، دفاع از استقلال، کارآمدی نظام مهم‌ترین راهکارهای مقابله با نفوذ دشمن عنوان کرد.

سنایی‌راد بابیان اینکه هم‌اکنون اگر استکبار جهانی با زبان نرمی صحبت می‌کند حاکی از ناامید شدن دشمن از روش تقابل است، اضافه کرد: ترفندهای استکبار جهانی با تهی‌ کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی و تضعیف همه‌جانبه روحیه ایثار و شهادت است که تنها راه عبور از این معبر حفظ و تقویت‌های دینی و اعتقادی است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون استکبار جهانی برای مقابله با جهان اسلام و جلوگیری از ترویج افکار اسلام‌خواهی در جوامع غربی از شکاف‌های قومی و مذهبی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *