رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پایش تصویری در نقاط جرم‌خیز توسعه یابد

18:58 - 23 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۹۴۲۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان - رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به کاهش ۱۷ درصدی سرقت در استان فارس بر لزوم توسعه پایش تصویری در نقاط جرم‌خیز تأکید کرد.
به گزارش گروه اجتماعی ، سردار محمد شرفی در شانزدهمین همایش کلانتری و پاسگاه‌ها (کوپ) اظهار داشت: یکی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خطر افتادن امنیت مردم در آن زمان بود، اما انقلاب در آن زمان به مردم اعتماد کرد و مسئولیت امنیت را به آنها سپرد.

وی گفت: نخبگان معتقدند امنیت زیر بنای همه مسائل در جامعه محسوب می‌شود تا جایی که در دین مبین اسلام نیز به مقوله امنیت توجه ویژه‌ای شده است و با توجه به اینکه امنیت به دو قسمت درونی و بیرونی تقسیم می‌شود انسان‌ها باید با تقویت ایمان، به امنیت درونی و آرامش برسند.

شرفی افزود: استکبار جهانی همواره به دنبال نفوذ در منطقه بوده و وظیفه ما در این راستا بسیار سنگین و مهم است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به توفیقات بسیار مناسب فرماندهی انتظامی استان فارس در کاهش جرایم، افزود: کاهش 17 درصدی سرقت در این استان، حاصل تلاش مجموعه نیروی انتظامی است.

شرفی بر لزوم توسعه پایش تصویری در نقاط جرم خیز تأکید و بیان کرد: فرمانده انتظامی استان فرمانده‌ای لایق، شایسته و خلاق است و از زمان حضور سردار  « احمد علی گودرزی» در استان فارس، توفیقات بسیار زیادی در راستای تأمین امنیت حاصل شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: استفاده از تکنولوژی روز در ارجاع پرونده‌های قضائی به دادگاه‌ها نیز هم اکنون در دستور کار پلیس است.


برچسب ها: پلیس جرم میزان ناجا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *