بصیرت افزایی راهکار پیشگیری از نفوذ دشمن است

1:15 - 24 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۹۴۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - بهادری گفت: دشمن از را ه های مختلف درصدد نفوذ در کشور است و باید با بصیرت افزایی از این حیله دشمن پیشگیری کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندان‌های هرمزگان، علی بهادری در نشست با بسیجیان حقوقدان زندان های هرمزگان در بندرعباس افزود: دشمن ناتوان از جنگ سخت است و با حربه نفوذ قصد آسیب وارد کردن به کشور را دارد.

وی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، امریکا قابل اعتماد نیست و باید با منطق و واقع گرایی راههای نفوذ آمریکایی ها را بست.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور با بیان اینکه آمریکایی ها به برجام هم پایبند نخواهند بود گفت: اخیرا مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را مصوب کرده است که محدودیت هایی را برای ورود اتباع کشورهای خارجی  به کشور ما ایجاد می کند.

بهادری افزود: با تصویب این طرح، سرمایه گذاری های خارجی را در کشور کاهش می دهد و همچنین موجب جلوگیری از ورود توریست به کشور می شود و این نشان از پایبند نبودن آمریکا به برجام است.

وی به پیگیری فاجعه منا هم اشاره کرد و اظهار داشت: پیگیری فاجعه منا از اولویت های سازمان بسیج حقوقدانان کشور است و دولت عربستان نسبت به حفظ جان زائران بیت‌الله الحرام مسئول بوده و باید پاسخگو باشد.

به گفته بهادری ۲۵ هزار نفر در کشور عضو سازمان بسیج حقوقدانان هستند.

مدیر کل زندان های هرمزگان هم گفت: با بصیرت افزایی افراد جامعه، ترفندها و نقشه های شوم دشمنان همیشه ناکام می ماند.

اکبر سلیمانی خواستار بصیرت افزایی همه کارکنان شد و افزود: در صورت تقویت بصیرت کارکنان، می توان شاهد رشد و تعالی بیشتر مجموعه بود.

وی اظهار داشت: افراد با بصیرت، دلسوز مجموعه هستند و متعهدانه و مخلصانه برای پیشبرد اهداف سازمانی تلاش می کنند و در مواقع بحران نیز می توانند بهترین تصمیم را بگیرند.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *