توقیف عروسکهایی با پوشش فلسطینی توسط اسرائیل+تصاویر

15:21 - 18 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۷۷۱
خبرگزاری میزان - مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل یک محموله بار عروسک‌های دارای چفیه فلسطینی و سنگ در دست را توقیف کرده‌اند. رژیم صهیونیستی عروسک‌های با پوشش فلسطینی را توقیف کرد.
به گزارش به نقل از ابنا، روزنامه السفیر چاپ بیروت در شماره امروز خود نوشت: مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل یک محموله بار عروسک‌های دارای چفیه فلسطینی و سنگ در دست را توقیف کرده‌اند.
توقیف عروسکهایی با پوشش فلسطینی توسط اسرائیل+تصاویر

گمرگ رژیم اشغالگر اعلام کرده است در این محموله که از امارات عربی متحده به بندر حیفا فرستاده شده است ۴ هزار عدد از این نوع عروسک‌ها وجود دارد و به علت آنکه تحریک علیه اسرائیل محسوب می‌شود توقیف شده است.

در این اطلاعیه آمده است که این عروسک‌ها با پرچم فلسطین و شعار القدس لنا (قدس متعلق به ماست) و یا قدس انا قادم (ای قدس ما داریم می‌آییم) تزئین شده‌اند.
توقیف عروسکهایی با پوشش فلسطینی توسط اسرائیل+تصاویر

دولت چین مدعی است که تعدادی از مسلمانان اویغور اهل چین به مناطق تحت کنترل داعش سفر کرده و مدتی در کنار تروریست علیه مردم سوریه و عراق به جنگ پرداخته اند و اکنون به چین بازگشته و امنیت کشور را تهدید می کنند.

 /انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *