پلیس راه کدام جاده های کشور را مسدود کرد؟/ بازگشایی راه‌های منتهی به تهران/ تردد در کدام جاده ها امروز ممنوع است/ آخرین پیش‌بینی هواشناسی برای سرمای بی سابقه در کشور + تصاویر

6:00 - 17 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۱۲۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان-روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اعلام کرد: مدارس ابتدایی و پیش دبستان نوبت پیش از ظهر شهرستانهای ملارد، شهریار، قدس و پاکدشت به علت بارش برف و یخبندان امروز تعطیل است.

به گزارش گروه اجتماعی میزان،روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اعلام کرد: مدارس ابتدایی و پیش دبستان نوبت پیش از ظهر شهرستانهای ملارد، شهریار، قدس و پاکدشت به علت بارش برف و یخبندان امروز تعطیل است.

برای دیدن تصاویر اینجا کلیک کنید

براساس این گزارش ، کلیه مدارس شهرستان ری شامل مناطق یک و دو آموزش و پرورش شهرری، کهریزک و حسن آباد فشافویه امروز باز است.
 
همچنین روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، مدارس چند منطقه این استان در روز سه شنبه را برای دومین روز متوالی به دلیل برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر تعطیل و یا با تاخیر درآغاز کاراعلام کرد.
 
بر اساس اعلام دوشنبه شب این روابط عمومی، تمامی مدارس شهرستانهای تفرش و همه مدارس ابتدایی شهر و روستا و متوسطه اول روستایی امروز تعطیل هستند و ساعت کار متوسطه اول و دوم شهری دلیجان با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.
 
بر اساس اعلام این روابط عمومی تمامی مدارس شهرستان زرندیه نیز در نوبت صبح تعطیل خواهد بود و مدارس همه دوره های تحصیلی اراک، خنداب، محلات، فراهان،کمیجان، شازند و نوبران با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

شیخ الاسلام،مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: تمام مقاطع تحصیلی مدارس نوبت صبح استان قم امروز تعطیل است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هم اعلام کرد:به علت بارش شدید برف مدارس دودانگه و چهاردانگه ساری در همه مقاطع و مدارس مقطع ابتدایی کلاردشت و سوادکوه امروز تعطیل است.
 
سید حبیب الله میر ابوالحسنی،مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: با تداوم بارش برف پاییزی مدارس شاهرود امروز تعطیل است.تمامی مدارس ابتدایی ،استثنایی ، پیش دبستانی و دوره اول متوسطه در این شهرستان به علت بارش برف و یخ زدگی تعطیل است.  همچنین تمامی مقاطع تحصیلی مدارس در روستای سطوه و طرود در روز سه شنبه تعطیل است.

به گفته  سید محمد موسوی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام، تمامی مقاطع تحصیلی در مدارس روز سه شنبه به علت یخ زدگی و افت شدید دما در این منطقه تعطیل است.


محور کرج-چالوس، هراز و فیروزکوه هم اکنون باز است/محور همدان -ساوه کماکان مسدود
 
پلیس راه:تردد در برخی جاده ها برای امدادرسانی به گرفتارها،ممنوع است


آخرین پیش بینی هواشناسی از وضع دمای کشور


راههای منتهی به تهران مسدود شد


دردسرهای روز برفی در تهران


برف در قم


رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌وگو با میزان:
محور کرج-چالوس، هراز و فیروزکوه هم اکنون باز است/محور همدان -ساوه کماکان مسدود

جانشین فرمانده پلیس راه:
آزادراه تهران -ساوه و محور زنجان-قزوین بازگشایی شد




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *