ایجاد ترافیک مقابل جایگاه‌های سی.ان.جی کرمانشاه

18:13 - 16 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۰۹۱
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
خبرگزاری میزان - ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به جایگاه‌های عرضه سوخت سی.ان.جی به‌دلیل ازدحام خودروها، مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است.
به گزارش به‌دنبال بارش برف در استان کرمانشاه دمای هوا به‌شدت کاهش یافته و برخی از مناطق سرمای 16 درجه سانتی‌گراد زیر صفر را تجربه کردند.
 
برودت هوا موجب تعطیلی مدارس طی دو روز گذشته شده و امروز مدارس یازده شهرستان در استان کرمانشاه با تعطیلی روبه‌رو شدند.
 
یخ‌بندان و لغزندگی جاده‌ها و معابر نیز موجب ارائه هشدار از سوی مسئولان مربوطه به رانندگان برای حرکت در جاده‌ها و عابران پیاده برای تردد در معابر شده است.
 
کرمانشاه امسال با تجربه یک پاییز پربارش و بسیار سرد مواجه است و ترافیک سنگین و صف‌های طولانی خودروها در مقابل جایگاه‌های عرضه گاز سی.ان.جی قابل مشاهده است.
 
بنا بر تجربه سال‌های قبل، بسیاری از رانندگان با سرد شدن هوا اقدام به پر کردن مخزن‌های گاز خودروهایشان می‌کنند و بسیاری از این افراد معتقدند در سرمای هوا قطعی گاز وجود خواهد داشت.
 
ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به جایگاه‌های عرضه سوخت سی.ان.جی به‌دلیل ازدحام خودروها، برای شهروندان مشکلاتی ایجاد کرده و این در حالی است که اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و مناسب می‌تواند در مدیریت اوضاع اثرگذار باشد.
 
براساس این گزارش، مسئولان مربوطه با اتخاذ تدابیری همچون اطلاع‌رسانی مناسب به شهروندان در مورد عدم کمبود در زمینه عرضه سوخت و ساماندهی صف خودروها و نقش‌آفرینی راهنمایی و رانندگی می‌توانند از ایجاد ترافیک سنگین در نقاط مختلف شهر و تلف شدن وقت و هزینه شهروندان جلوگیری کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *