سخنگوی وزارت امور خارجه حمله جنگنده‌های سعودی به بیمارستانی در یمن را محکوم کرد

9:27 - 13 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۵۶۶۲
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان-سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله جنگنده های عربستان سعودی به بیمارستانی در تعز را که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد دیگری از شهروندان بی گناه یمنی شد، محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه حمله جنگنده های سعودی به بیمارستانی در یمن را محکوم کردبه گزارش ،حسین جابر انصاری حمله جنگنده های عربستان سعودی به بیمارستانی در تعز را که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد دیگری از شهروندان بی گناه یمنی شد، محکوم کرد.

 رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه افزود: حملات نیروهای نظامی خارجی به مناطق مسکونی و اهداف غیرنظامی در یمن، تاکنون هزاران نفر از مردم این کشور را به خاک و خون کشانده و دستاوردی برای نیروهای مهاجم به جز ویرانی و کشتار مردم نداشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه از سازمان ملل متحد و کشورهای تاثیرگذار در بحران یمن خواست تا به تلاش های خود برای توقف تهاجم خارجی به این کشور شدت بخشیده و در جهت اتخاذ تدابیر و اقدامات فوری لازم برای حفاظت از سلامت و امنیت غیرنظامیان بویژه زنان و کودکان اقدام کنند.

حمله جنگنده های ائتلاف متجاوزان به یمن به سرکردگی عربستان به درمانگاه سیار سازمان پزشکان بدون مرز در شهر تعز، سه کشته و شماری زخمی برجای گذاشت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *