ممنوع‌المصاحبه شدن کادر فنی صحت ندارد/ تکذیب استعفای مایلی‌کهن

13:14 - 10 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۴۹۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - سرپرست تیم امید اعلام کرد سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان قرار نیست بر عملکرد آنها نظارت کند.
حسین اخوت در خصوص برگزاری اردوی امیدهای فوتبال کشورمان در کشور ترکیه به گفت: صبح پنج‌شنبه راهی "آنتالیا" می‌شویم تا اردویی را در این شهر برگزار کنیم. قرار است با 2 تیم باشگاهی این منطقه نیز بازی دوستانه برگزار کنیم که البته هنوز قطعی نشده است. نمی‌خواهیم با تیم‌های قوی و سفت و سخت بازی کنیم تا احتمال مصدومیت بازیکنان بالا برود.

وی در خصوص لیست اعلامی این اردو تصریح کرد: این 25 نفر، انتخاب نهایی ما برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو نیستند. ما اردویی هم در جزیره کیش خواهیم داشت و سپس فهرست قطعی را اعلام می‌کنیم.

سرپرست تیم امید درباره حضور کارلوس کی‌روش در قطر و نظارت بر عملکرد تیم ملی توضیح داد: وی تنها برای تماشای مسابقات به "دوحه" سفر می‌کند و حتی همراه تیم امید نمی‌آید. قرار نیست کی‌روش نقش نظارتی در مسابقات انتخابی ایفا کند.

وی با اشاره به اختلافات عمیق سرمربی تیم ملی و محمد مایلی‌کهن خاطرنشان کرد: مدیر فنی تیم امید از ابتدا مخالف حضور کی‌روش در مسابقات و نظارت بر تیم بود. البته خبر استعفای مایلی‌کهن صحت ندارد زیرا کی‌روش تنها برای تماشای مسابقات به قطر می‌آید و تداخلی با کار ما اتفاق نخواهد افتاد.

اخوت با اشاره به انتشار خبر ممنوع‌المصاحبه شدن اعضای کادر فنی تیم امید اظهار داشت: من این خبر را در رسانه‌ها خواندم اما چنین چیزی تا این لحظه به ما ابلاغ نشده است.


گیل مرد
|
-
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
0
0
حاجی خودش یک پا سوپر کی روش است کارلوس باید زیر دست حاجی مایلی کارکند داداش
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *