درگیری مسلمانان با یکدیگر همان نفوذی است که آقا می‌فرمایند

18:10 - 05 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۲۹۸۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-جانشین معاونت حقوقی و امور مجلس سپاه گفت: دکترین دشمن پیروزی بدون جنگ یعنی زمین‌زدن مسلمانان با نیروی خودشان است و این به معنای همان نفوذی است که آقا می‌فرمایند.
درگیری مسلمانان با یکدیگر همان نفوذی است که آقا می‌فرمایندبه گزارش گروه سیاسی میزان، سردار محمد آقایی جانشین معاونت حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم صبح‌گاه گردان‌های بیت‌المقدس، امام علی و امام حسین ناحیه سلمان سپاه تهران بزرگ طی سخنانی اظهار داشت: حضرت آقا در پنج ماه گذشته بیش از 200 بار از مسئله نفوذ سخن گفته‌اند و چه خوب است که ما به عنوان پاسدار، بسیجی و افرادی که می‌خواهیم از انقلاب دفاع کنیم یک بار دیگر دکترین خود و دشمن را مجددا بررسی کنیم تا بفهمیم چرا حضرت آقای این مقدار بر نفوذ تأکید دارند.

وی افزود: آموزه‌های دفاعی و امنیتی ما دارای یکسری اصول و خطوط کلی است که دقیقا معارض دکترین دشمن است. دکترین دشمن پیروزی بدون جنگ و استراتژی غیر مستقیم یعنی دشمن را با نیروی خودش زمین زدن است و این معنای همان نفوذی است که آقا می‌فرمایند.

آقایی تأکید کرد: یکی از اصول دکترین ما اصل حاکمیت ارزش‌ها و باورهای دینی است. باید توجه کنیم مردم عقبه استراتژیک انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: یکی از اصول دیگر دکترین ما اصل بازدارندگی است. ما در بسیج باید چنان آماده باشیم که دشمن از تعرض به کشورمان حذر کند و ما مدافعان انقلاب اسلامی باید به صورت هماهنگ عمل کنیم تا در صورت بحران‌های احتمالی در آینده به صورت مطلوب پاسخگو باشیم.

آقایی در پایان اظهار داشت: رابطه مردم با ولی‌فقیه بدون نخبگان یکی دیگر از اصول و دکترین دفاعی ماست. همانطور که مشاهده کردیم نخبگان در سال 88 کم آوردند و مردم بودند که با کنار زدن نخبگان قائله فتنه را جمع کردند.



ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
0
اقا امام زمان عج است
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *