تاکنون یک میلیون و 100 هزار ویزا برای زائران اربعین صادر کرده ایم

14:24 - 04 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۲۷۷۹
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-معاون کنسولی وزارت خارجه با اشاره به صدور روادید برای بیش از 1 میلیون و 100 هزار زائر از طریق دفاتر کنسولی اظهار کرد: در مرز مهران وضعیت سازماندهی و تسهیل و تسریع حرکت زوار بسیار مطلوب و بهتر از سال های گذشته است.
تاکنون یک میلیون و 100 هزار ویزا برای زائران اربعین صادر کرده ایمبه گزارش خبرنگار سیاسی میزان، حسین قشقاوی که برای بازدید از پایانه های مرزی انتقال زائران اربعین حسینی به نقاط مرزی مهران، شلمچه و چزابه سفر کرده است طی مصاحبه ای با اشاره به صدور روادید برای بیش از 1 میلیون و 100 هزار زائر از طریق دفاتر کنسولی اظهار کرد: در مرز مهران وضعیت سازماندهی و تسهیل و تسریع حرکت زوار بسیار مطلوب و بهتر از سال های گذشته است.

وی ادامه داد: ما به کرات تاکید کرده ایم که زائران اربعین حسینی نسبت به اخذ ویزا در شهر خود اقدام کنند و کار دریافت ویزا را به پایانه های مرزی موکول نکنند.

قشقاوی تصریح کرد: آن دسته از افرادی که همینک با مشکل خروج مواجه شده اند افرادی هستند که بدون ویزا به پایانه های مرزی آمده اند البته با رایزنی های صورت گرفته با سفارت عراق تصمیم گرفته شده است که دفتر ایلام کنسولگری عراق برای صدور روادید زوار اربعین حسینی فعال تر شود.

وی خاطر نشان کرد: در پایانه مرزی چزابه عبور زوار با سرعت بیشتری انجام می گیرد و زوار کمتری با مشکل روادید مواحه هستند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *