صدور ویزا در مرز ایلام طی 24 ساعت/ اختصاص 14 فضا برای استقرار موکب ها/ ساماندهی زائران در حین برگشت

9:31 - 01 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۱۲۰۶
خبرگزاری میزان- مروارید گفت: از اربعین سال گذشته تاکنون زیر ساخت‌هایی را در دستور کار خود قرار داده ایم، به طوری که می‌توان به پل ها و جاده های واقع در مرز مهران اشاره کرد. همچنین اقدامات لازم در ساخت پارکینگ ورودی مهران انجام شده و در حال حاضر مشکلی برای پارک خودروها وجود ندارد.
صدور ویزا در مرز ایلام طی 24 ساعت/ اختصاص 14 فضا برای استقرار موکب های بزرگ/ ساماندهی زائران در حین برگشت/ تأمین زیر ساخت ها در جاده های مهران/مشکلی برای پارک خودروها وجود ندارد
محمد رضا مروارید، استاندار ایلام در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی میزان، در خصوص اقدامات انجام شده اظهار کرد: از اربعین سال گذشته تاکنون زیر ساخت‌هایی را در دستور کار خود قرار داده ایم، به طوری که می‌توان به پل ها و جاده های واقع در مرز مهران اشاره کرد. همچنین اقدامات لازم در ساخت پارکینگ ورودی مهران انجام شده و در حال حاضر مشکلی برای پارک خودروها وجود ندارد.

استاندار ایلام با بیان این مطلب که 20 کیلومتر جاده ایلام به مهران، چهار بانده شده و همچنین جاده های قدیمی نیز آسفالت شده است ادامه داد:گیت‌های پایانه نسبت به سال گذشته چند برابر شده به طوری که در حال حاضر 96 گیت آماده ارائه خدمت رسانی به زائران است.

وی بیان کرد: 700 اتوبوس برای خدمت رسانی استقرار یافته و تصمیمی برای افزایش این تعداد نداریم. چون سازمان شهرداری ها اعلام کرده یک هزار و 700 اتوبوس را در این منطقه مستقر خواهد کرد. یک هزار دستگاه از مهران تا سه راهی کوت به عنوان وسیله کمکی در اختیار عراق، قرار خواهد گرفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *