روایت رئیس دفتر "رهبر انقلاب" از شاعری که عاقبت بخیر نشد

7:26 - 30 آبان 1394
کد خبر: ۱۰۰۷۱۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی گفت: دعای عاقبت بخیری کنیم. خطر جدی است. حسان ابن ثابت شاعری است که بسیار در مدح امیرالمومنین علی(علیه السلام) و اهل بیت(علیهم السلام) شعر سروده اما در پایان کار مداح معاویه می‌شود. این بی‌بصیرتی است.
روایت رئیس دفتر مقام معظم رهبری از شاعری که عاقبت بخیر نشدبه گزارش گروه سیاسی میزان، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در اختتامیه دهمین سوگواره نواها و اشعار آیینی که شب گذشته در تالار ایوار شمس تهران برگزار شد گفت: برنامه‌های این محفل، حال و هوای همه ما را منقلب کرد. ما با امام حسین(علیه السلام) و اهل بیت(علیهم السلام) پیمان بستیم و تا اخرین نفس بر سر آن هستیم. از خدا‌ می‌خواهیم نعمت ولایت امیرالمومنین و اولادش را دم مرگ برایمان حفظ کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: به این جلسات مذهبی و هیئات باید خیلی اهمیت داد چراکه مایه برکت در زندگی انسان است. همین جلسات دستگیر ما در روزی خواهد بود که هیچ کس به فریادمان نمی‌رسد و کارد به استخوانمان می‌رسد.

وی افزود: به شعرای آئینی تبریک می‌گویم چراکه با یک غزل و قصیده آتشی در دل شیعیان از محبت حضرت حسین(علیه السلام) و آل الله می‌آفرینند.

محمدی گلپایگانی در پایان گفت: دعای عاقبت بخیری کنیم. خطر جدی است. حسان ابن ثابت شاعری است که بسیار در مدح امیرالمومنین علی(علیه السلام) و اهل بیت(علیهم السلام) شعر سروده اما در پایان کار مداح معاویه می‌شود. این بی‌بصیرتی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *