آموزش و پرورش بیشترین شهید، جانباز و ایثارگر را در بین ارگان‌های کشور دارد

3:55 - 29 آبان 1394
کد خبر: ۱۰۰۳۷۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه خانواده آموزش و پرورش دارای 14 هزار فرزند شهید است، گفت: یکی از افتخارات آموزش و پرورش این است که بیشترین شهید، جانباز و ایثارگر را در بین دستگاه‌ها و ارگان‌ها تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی میزان،علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در سفر به سمنان، در دیدار با خانواده شهیدان نظریه اظهار کرد: نسل حاضر باید به گونه‌ای تربیت شود که با ارزش‌های شهدا آشنا باشند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: معلمان نقش مهمی در هدایت جامعه به سوی کمال دارند کمالی که شهیدان نظریه نیز به عنوان چهره‌های ماندگار در کسوت معلمی به دلیل تجاوز دشمن به خاک میهن اسلامی ، وظیفه خود را درعرصه دفاع مهمتر دانستند و در این راه به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

وی با بیان اینکه شهدا مسیر شهادت را با علم و آگاهی انتخاب کردند خاطر نشان کرد: حضور خانواده شهدا در تمامی عرصه‌ها برای همه مردم به ویژه مسئولان الگو و اسوه است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه خانواده آموزش و پرورش دارای 14 هزار فرزند شهید می‌باشد افزود: یکی از افتخارات آموزش و پرورش این است که بیشترین شهید ، ایثارگر و جانباز را در بین دستگاه‌ها و ارگان‌ها تقدیم انقلاب کرده است.



محمد رضا
|
-
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
0
آموزش در کشور خوب نیست . کتاب ها را تغییر دادند وکیفیت یاد گیری بخصوص ریاضی پایین خواهد آمد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *